Asystent Brokera Ubezpieczeniowego Dział Likwidacji Szkód i Świadczeń
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
- Prowadzenie korespondencji z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi i Klientami,
- Pozyskiwanie informacji, zgłaszanie szkód, prowadzenie procesu ich likwidacji,
- Zapewnienie prawidłowości przepływu informacji i obiegu dokumentów,
- Kontrolę nad ewidencją i archiwizowaniem dokumentacji polisowej,
- Wsparcie innych komórek firmy w bieżących działaniach.
Wymagamy:
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy pod presją czasu,
- Prawa jazdy kat. B,
- Dobrej znajomości MS Office,
- Wysokiej kultury osobistej i zdolności interpersonalnych,
- Wykształcenia minimum średniego,
- Znajomość zasad funkcjonowania ubezpieczeń i likwidacji szkód będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w renomowanej firmie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego.
CV w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 października b.r. prosimy przesłać na adres: rekrutacja@strattonbrokers.com
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez STRATTON BROKERS Sp. z o.o. zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 833 z późn. zm.)”